A SodaStream bejelentette első nemzetközi márkanagykövetét, Scarlett Johansson-t. A Tony-díjas és négyszeres Golden Globe-jelölt Johansson a SodaStream új marketingkampányának arca, amelynek célja, hogy a világ vezető otthoni szódakészítő rendszerét minél többen megismerjék. A többéves együttműködés a márka és a színésznő közös reklámjával veszi kezdetét, amelyet először 2014. február 2-án, vasárnap, a Super Bowl XLVIII során láthat a közönség, így valószínűleg a te férjed is (az enyém tuti). A színésznő hisz abban, hogy az egészséges életmód elkötelezettség, elszántság és önmegvalósítás kérdése. Ezekre az alapvető értékekre épül a SodaStream küldetése is, amelynek célja az italgyártás forradalmasítása. A SodaStrem szódagépek könnyen kezelhető, szórakoztató megoldást kínálnak mindazok számára, akik olyan szénsavas üdítőket szeretnének inni, amelyek saját maguk és környezetük számára is jótékonyabb hatással vannak. „Magam is régóta használom a SodaStream termékeit, és évek óta másoknak is rendszeresen szoktam ajándékba adni” – mondta el Johansson. „A vállalat egészséges test és egészséges bolygó iránti elkötelezettsége tökéletesen egyezik az elképzeléseimmel. Imádom, hogy a termékek ízlés szerint, bármilyen életstílushoz alakíthatóak. Az együttműködés köztem és a SodaStream között egy pillanatig sem volt kérdés. Alig várom, hogy megosszam a világgal a SodaStream iránti lelkesedésem”. Less be a reklámfilm forgatásának kulisszái mögé!